Op mijn vorige blog kreeg ik een reactie die eigenlijk prachtig laat zien hoe vakidioten soms met elkaar communiceren. De reactie stond bol van de vaktermen en, eerlijk gezegd, ik moest hem een paar keer lezen voordat ik dacht te begrijpen wat er bedoeld werd. Voor de gemiddelde lezer was dat waarschijnlijk een verloren strijd. Vooral binnen de IT lijkt het soms een sport om iets zo ingewikkeld mogelijk op te schrijven. Dat gebeurt meestal niet uit kwade wil. Integendeel. …






Sociale media